REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowyartykuł
Pokaż artykuł
V Krakowskie Forum Dialogu – Miasto do rozmowy
Blisko 200 uczestników, cztery panele i jeden wspólny cel – rozmowa o przyszłości Krakowa. 15 maja 2025 roku o godz. 10 w Centrum Konferencyjnym Fabryczna odbędzie się V edycja Krakowskiego Forum Dialogu, organizowana przez krakowski oddział Polskiego Związku Firm Deweloperskich. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele władz miasta, eksperci, radni, aktywiści oraz środowiska akademickie i branżowe.
W Krakowie powstanie kolejny nowy, luksusowy hotelartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstanie kolejny nowy, luksusowy hotel
Nobu Hospitality, jedna z najbardziej cenionych globalnych marek w segmencie luksusowego hotelarstwa i stylu życia, wkracza na rynek krakowski. Nowy Nobu Hotel, wraz z restauracją i rezydencjami, zostanie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie historycznego centrum miasta. Projekt realizowany jest w ścisłej współpracy z SAO Investments, czołowym polskim inwestorem i projektantem nieruchomości premium. To kolejna inwestycja tej marki w Polsce, po otwarciu Nobu Hotel Warsaw w 2020 roku.
Wiodący producent elementów do szyb zespolonych inwestuje w Skawinie pod Krakowemartykuł
Pokaż artykuł
Wiodący producent elementów do szyb zespolonych inwestuje w Skawinie pod Krakowem
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, z kolejną realizacją w zachodniej części regionu Krakowa. Wiodący producent elementów do szyb zespolonych obejmie 9 400 mkw. w ramach obiektu BTS, który deweloper dostarczy w trzecim kwartale br. Z nowego zakładu firma obsługiwać będzie zarówno rynek krajowy, jak i rynki Unii Europejskiej.
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?
Na koniec II kwartału 2024 roku całkowite istniejące zasoby nowoczesnej powierzchni biurowej na ośmiu głównych rynkach regionalnych (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin) wyniosły 6 mln 731 tys. mkw. Niezmiennie największymi rynkami biurowymi w Polsce (po Warszawie) pozostawały Kraków (1 mln 821 tys. mkw.), Wrocław (1 mln 378 tys. mkw.) oraz Trójmiasto (1 mln 053 tys. mkw.) – wynika z danych opublikowanych przez Polską Izbę Nieruchomości Komercyjnych (PINK).
Najlepsze małopolskie projekty w branży nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
Najlepsze małopolskie projekty w branży nieruchomości komercyjnych
Galeria Krakowska, Bonarka for Business, Hotel Stary, BIK Kraków II - Biuro Inwestycji Kapitałowych...
Znane wyniki głosowania w Legnickim Budżecie Obywatelskim 2020artykuł
Pokaż artykuł
Znane wyniki głosowania w Legnickim Budżecie Obywatelskim 2020
W ramach tegorocznego budżetu obywatelskiego do głosowania zakwalifikowało się 41 projektów z 11 obs...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kobierzyce] EURO PARK LOGISTICS
Kobierzyce, Galowice
MLP Pruszków IIinwestycja
Pokaż inwestycję
MLP Pruszków II
Moszna-Parcela, Millennium
inwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa drogi ul. Wojska Polskiego Zielona Góra
Zielona Góra, ul. Wojska Polskiego
Na budowie nowej trasy tramwajowej przez Popowice powstaje nowe, zielone torowisko [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na budowie nowej trasy tramwajowej przez Popowice powstaje nowe, zielone torowisko [FILM + ZDJĘCIA]
Trwa realizacja pierwszego etapu budowy nowej trasy tramwajowej wzdłuż ul. Popowickiej, Starogroblowej – Długiej (od ul. Milenijnej do Jagiełły) wraz z przebudową wiaduktu nad ul. Długą i utworzeniem zintegrowanego węzła tramwajowo-kolejowego Wrocław Popowice oraz zaprojektowaniem i wybudowaniem przystanku kolejowego Wrocław Szczepin. Widać już tory, wiaty przystankowe oraz lampy oświetleniowe.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA